BLOGGERS HELP

O

9 Ιουλ 2014

ΠΡΟΣΟΧΗ...ΟΧΙ ΤΕΜΕΝΟΣ , ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΖΑΜΙ...

 




{ΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΚΑΠΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ }
ΕΛ.ΕΛ...Μέ αφορμή τήν έναρξη χθές 9 Ιουλίου το ραμαζάνι έπρεπε νέ ειπωθούν καί κάποιες αλήθειες . 

Καί γιατί θέλει η κυβέρνηση να χτίσει ΤΕΜΕΝΟΣ (τζαμί) στον Βοτανικό; Τα επιχειρήματα είναι τα εξής. Πρώτον, μας ασκούνται πιέσεις, γιατί οι μουσουλμάνοι στην Αθήνα δεν έχουν ένα κανονικό τζαμί να κάνουν το ναμάζι τους. Δεύτερον, στην Αθήνα υπάρχουν περί τα 120 παράνομα τζαμιά, ένας αληθινός πονοκέφαλος για την ασφάλεια της χώρας, σε υπόγεια, αποθήκες κι άλλα μέρη, όπου τριγυρίζουν περίεργοι, φανατικοί, πράκτορες. Το να χτιστεί λοιπόν ένα κανονικό τζαμί, χωρίς μιναρέ και χωρίς μουεζίνη ν’ ακούγεται πάνω από την Αθήνα κι έτσι να συμμαζευτεί το πράγμα, ακούγεται εκ πρώτης όψεως ως κάτι λογικό.

Θα σας πω ευθέως τους πρακτικούς προβληματισμούς μου, που καταλήγουν στη διαφωνία μου, χώρια απ’ τους ιστορικούς. Αντε και το χτίσαμε το τζαμί, χωρίς μιναρέ και μεγάφωνα για το Αλλάχ ακμπάρ. Θα κλείσουν τα 120 παράνομα τζαμιά; Πολύ αμφιβάλλω. Αλλά ας πούμε ότι τα κλείσαμε και πειθήνιοι οι μουσουλμάνοι του λεκανοπεδίου θα μαζεύονται μόνο στο κανονικό τζαμί.

Η ισλαμοφασιστική Τουρκία, του σουνίτη Ερντογάν, ολοφάνερα συμπεριφέρεται ως νταβατζής των μουσουλμάνων της Ελλάδας κι όχι μόνο. Σημειώστε δε ότι το κράτος- συμμορία είναι που μας έστειλε εδώ τα μιλιούνια των λαθρομεταναστών, κονομώντας και μερικά χιλιάρικα το κεφάλι. Διότι έτσι υπονομεύει την εθνική και κοινωνική μας συνοχή, δημιουργεί de facto μια τεράστια μουσουλμανική μειονότητα κι εκεί που δεν υπήρχε και παράλληλα, ως κράτος δουλέμπορος, τα κονομάει κιόλας. Μ’ ένα σμπάρο, δυο τρυγόνια.

Κατά την προσφιλή της τακτική η Τουρκία θα κάνει αυτό που είναι παλιά της τέχνη κόσκινο. Μόλις φτιαχτεί το τζαμί κι αρχίσει η λειτουργία του, οι Τούρκοι κι οι εδώ εγκάθετοί τους θ’ αρχίσουν να διαμαρτύρονται γιατί δεν υπάρχει μιναρές και δεν ακούγεται το κάλεσμα του μουεζίνη απ’ τα μεγάφωνα. Κι αυτό θα το ακούμε κλιμακούμενο ξανά και ξανά. Διότι έτσι είναι ο Τούρκος, παίρνει ό,τι του δίνεις κι ύστερα διαμαρτύρεται πως δεν είναι αρκετό, πως αδικήθηκε και θέλει και το παραπάνω. Και το παραπάνω το ζητάει επίμονα και, μόλις νιώσει πιο δυνατός, με τσαμπουκά.

Δεν συζητάω τι θα γίνει αν έρθει ποτέ ξανά στην εξουσία «κεντροαριστερή» κυβέρνηση. Οχι μιναράδες θα τους χτίσουν, κουρμπάν μπαϊράμ στην Ακρόπολη θα κάνουν, θα σφάζουν τ’ αρνιά μπροστά στον Παρθενώνα. Κι αν αντί για τον Αντώνη Σαμαρά ερχόταν καμιά ελαφρολαϊκή Δεξιά με το γνωστό ενοχικό σύνδρομο, τα ίδια θα γίνουν, και μιναρές και τσίτα στα ντεσιμπέλ ο μουεζίνης, να το ευχαριστηθούν ο περαστικός Μπουτάρης κι οι ψευτοδιεθνιστές βαρεμένοι, που βόσκουν εν Αθήναις.

Την επομένη λοιπόν θ’ αρχίσουν οι νέες απαιτήσεις από τους καλούς μας γείτονες και τους πολυπληθείς απρόσκλητους μουσαφιραίους ομοδόξους τους. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι η όποια κυβέρνηση θα εμμείνει σθεναρά σ’ έναν διακριτικό χώρο λατρείας και δεν θα υποκύπτει. Τότε οι εγκάθετοι, λόγω χρήματος, θρησκευτικών πεποιθήσεων κι εντολών, μια ωραία ημέρα θα συγκεντρώσουν πλήθος πιστών και θ’ αρχίσουν να χτίζουν παρανόμως τον μιναρέ, θα στήσουν και μεγάφωνα ν’ ακουστεί βροντερό στον αττικό ουρανό το κάλεσμα του μουεζίνη. Και θα 'ναι αποφασισμένοι, κατ’ εντολήν, ν’ αντισταθούν.

Τι θα κάνουμε τότε; Θα στείλουμε τα ΜΑΤ μέσα στο τζαμί; Θα δείρουμε και θα συλλάβουμε τον ιμάμη και τους πιστούς; Κι αυτό θα γίνει μ’ ένα πλήθος χιλιάδων μουσουλμάνων γύρω γύρω, με τις κάμερες, το διαδίκτυο και τα κινητά να αναμεταδίδουν εικόνες, που θα βλέπουν σε όλες τις μουσουλμανικές χώρες τα αχανή πλήθη των πιστών του Προφήτη, που έχουν το ζωνάρι τους απλωμένο για καβγά και το λιντσάρισμα στον πρώτο λύκο. Βίαια στίφη θα κυκλώσουν τις πρεσβείες μας στα μήκη και τα πλάτη της υφηλίου κι η Αγκυρα, ως καλός νταβατζής, θα έρθει να παρέμβει με νουθεσίες και παλιές καλές μεμέτικες απειλές.

Τα λέω αυτά, ως λογικούς κινδύνους κι επιχειρήματα, γιατί όταν λέω ότι δεν νοείται τζαμί στην πόλη που έπεσε πολεμώντας ο Καραϊσκάκης για την ελευθερία της μερικοί κοιτούν με το βλέμμα της αγελάδας που βλέπει τα τρένα να περνούν. Αλλοι, φωταδιστές της Αριστεράς ή σκεπάρνια της ελαφρολαϊκής ή νεοφιλελεύθερης «Δεξιάς», νομίζουν ότι στον αγώνα της Εθνεγερσίας μας αγωνίστηκαν τίποτα αφασιακοί διεθνιστές κι όχι Ελληνες «για του Χριστού την πίστη την αγία και της πατρίδος την ελευθερία», ότι δεν το κάναμε για να διώξουμε τους σουνίτες, υπογραμμίζω, τους σουνίτες δυνάστες μας. Λοιπόν, αδέρφια, εμείς δεν επαναστατήσαμε για τους φόρους στο τσάι. Πρωτίστως διώξαμε τους μουσουλμάνους απ’ το σβέρκο μας. Ας προσέξουμε λοιπόν μήπως, στα τόσα προβλήματά μας, τους επιτρέψουμε ν’ αρχίσουν πάλι να σκαρφαλώνουν στον αυχένα μας. Κι ας μην ανησυχούν οι καραπροοδευτικοί για την αριστερή παρθενία τους. Από τα 120 υπάρχοντα, άμα κλείσουμε τα 115 παράνομα τζαμιά και κρατήσουμε τα πέντε, φτάνουν για τις ανάγκες των μουσαφιραίων, ώσπου να φύγουν. Οχι να τα κάνουμε 121. Κι επειδή τώρα θα με πουν «ρατσιστή» οι γνωστοί σκυφτοί της «προόδου», πάω να το πω στον σκύλο μου να βουρκώσει…
Εκείνο που δεν έχει λύσει η Ελληνική Πολιτεία: πώς μπορεί να συνλειτουργήσουν στον ίδιο χώρο σουνίτες και σιίτες, αλεβίτες και ισμαηλίτες και άλλα δόγματα του Ισλάμ, χωρίς να εκφραστούν οι μεταξύ τους συρράξεις; Υπενθυμίζουμε ότι οι ο μωαμεθανισμός έχει 117 σέχτες, οπότε αντιλαμβάνεται κανείς τι θα συμβεί σε περίπτωση που οι μουσουλμάνοι θα επιχειρήσουν να λύσουν τις θρησκευτικές τους διαφορές με δυναμικό τρόπο, όπως συμβαίνει καθημερινά στις γειτονιές της Βασόρας, της Βαγδάτης, της Δαμασκού, του Ισλαμαμπάντ, ακόμη και της Βομβάης. Τι θα κάνει αλήθεια, θα στείλει τα ΜΑΤ να επιβάλουν την τάξη; Σήμερα στην Αττική λειτουργούν παράνομα 160 τζαμιά
Σέ  κάποιες εφημερίδες , περιοδικά καί σε ΟΛΑ τα ΜΜΕ περνάνε το μήνυμα οτι στήν Αθήνα  ( φυσικά γιά τήν ώρα , καί μετά σέ όλη τήν Ελλάδα ) , θά κτιστεί ΤΕΜΕΝΟΣ. Φυσικά  '' το περνάνε ''  ετσι διότι ακούγεται καλύτερα . Δέν είναι Τέμενος αλλά Τζάμι και η διαφορά είναι πολύ μεγάλη....

Το Τέμενος,  τέμνω, τέμενος είναι οριοθετημένος (τεχνητά ή όχι) χώρος μέσα στο οποίο λατρευόταν μια θεότητα ή συνηθέστερα ένας ήρωας στην αρχαία Ελλάδα.

Ήταν συνήθως αλσύλλια που περιέκλειαν βωμούς ή και άλλες πρόχειρες, τυχαία τοποθετημένες κατασκευές για την τέλεση ιεροπραξιών. 
Αποτελούν ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά της αρχαίας θρησκείας, ιδίως στις απαρχές της, καθώς και μέσα από την οριοθέτηση και καθιέρωση του χώρου προήλθαν τα ιερά.
Ο όρος δεν έχει αντίστοιχό του στις λατινογενείς γλώσσες, άρα είναι αδόκιμος όρος αυτός πού χρησιμοποιείτε.  
ΕΠΟΜΈΝΩΣ δέν λέγεται ΤΕΜΕΝΟΣ. γεγονός που καταδεικνύει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της έννοιας. 
Δυο από τα πιο γνωστά τεμένη ήταν αυτά του Πέλοπα στην Ολυμπία (Πελόπιον) και του Οφέλτη στη Νεμέα.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CE%AD%CE%BC%CE%B5%
CE%BD%CE%BF%CF%82 

Άς τό πούν τζαμί, ΝΑΟ η οτιδήποτε άλλο. 
 Διότι είναι ΤΖΑΜΙ.
(κτήριο όπου συναθροίζονται οι πιστοί του Ισλάμ για να προσευχηθούν).

π.χ.
Ένα τζαμί ( / m ɒ s k / ? Αραβικά : مسجد masjid , πληθυντικός مساجد Masajid ), capi
μερικές φορές γράφονται Mosk , είναι ένας τόπος λατρείας για τους οπαδούς του Ισλάμ .
http://en.wikipedia.org/wiki/Mosque

Mas-, məsjid

Masjid
Όρισμοί masjid
ουσιαστικό
Αραβική λέξη για ένα τζαμί.
«Η λέξη στα αραβικά είναι masjid, ξέρετε, σημαίνει
τόπος προσκυνήματος, στην πραγματικότητα."

Al-Masjid Al Haram- ( αραβικά : المسجد الحرام , το ιερό τέμενος ή The Grand Mosque )

το ιερό τέμενος πού λένε αυτοί δέν είναι ΤΕΜΕΝΟΣ είναι 
τhe Grand Mosque = τό μεγλαλο τζαμί.

http://en.wikipedia.org/wiki/Masjid_al-Haram


Το τζαμί (η λέξη προέρχεται από τα Τουρκικά: Cami) , στα αραβικά: مسجد‎ ​ (μαστζίντ),  
είναι ο τόπος λατρείας των Μουσουλμάνων.

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ.
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΕΣΤΕ ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ

ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΤΕ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ...
ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΥΚΗ ΦΥΛΗ.

ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΤΖΑΜΙΑ ΣΤΗΝ  ΕΛΛΑΔΑ
ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥΣΘΕ

ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΣΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΝΟΜΙΜΑ Η' ΠΑΡΑΝΟΜΑ . 






Το υπουργείο Παιδείας εύχεται καλό ραμαζάνι στους Έλληνες (;) ισλαμιστές...

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

ΠΗΓΗ.Stavretta Sta και δημοκρατια